Stankovic.. Dog ikke da de tabte til Rijeka på hjemmebane, da de kun spillede 1 kamp..
Snak
ons 30. jul 17:05
Det er simpelthen en fejlslutning at sige i europæisk sammenhæng, at det bare handler om at gå videre over to kampe. Hvis vi vil have nok koef pts samlet ind til Danmark, så handler det gudhjælpemig om at vinde begge kampe over så dårlige hold, ellers får vi ikke skrabet de pts sammen som kan give os en top 15 plads og leve op til danskernes selvforståelse.
Jeg forstår dog godt at lige Kent råber op, for Silkeborg har slet ikke budget eller på papiret spillermateriale til en god europæisk turne, problemet for DK her er jo ikke at Silkeborg pludselig viser det niveau de burde være på med deres budget, efter at have overpræsteret i årevis. Problemet er at klubberne med langt større budget end Silke præsterer ustabilt og næsten pinligt ift budgettet, her snakker jeg klubber som AGF, FCN, AaB, OB osv, som burde være de hold der kæmpede om den 4. plads.
Jeg forstår dog godt at lige Kent råber op, for Silkeborg har slet ikke budget eller på papiret spillermateriale til en god europæisk turne, problemet for DK her er jo ikke at Silkeborg pludselig viser det niveau de burde være på med deres budget, efter at have overpræsteret i årevis. Problemet er at klubberne med langt større budget end Silke præsterer ustabilt og næsten pinligt ift budgettet, her snakker jeg klubber som AGF, FCN, AaB, OB osv, som burde være de hold der kæmpede om den 4. plads.
ons 30. jul 17:39
Det vil sige at FC Drita som FCK har slået vil være favoritter mod både det Islandske og Færøske hold.
Ryger SIF og BIF ud til dem vil det være top 3 største skandaler i Dansk europæisk fodbold.
Sådan kan man kun sætte det op, hvis man mener at alle tre danske hold er lige gode, hvilket ikke ligefrem er tilfældet.
FCK vandt stensikkert 3-0 over SIF i pokalfinalen, og vandt 3-0 samlet over Drita på den dobbelte tid.
Så ud fra den præmis burde Drita jo også slå SIF ud.
Silkeborg IF
ons 30. jul 17:41
I princippet forstår jeg fint hvad KN forsøger at kommunikere. Men som et minimum skal man kunne se forskellen i kvalitet mellem de danske hold, og hold fra nordatlanten, og det synes jeg ikke man kunne se. De ville det ganske enkelt mere, og arbejdede hårdere.
ons 30. jul 17:48
Når man som klub sælger alt hvad man kan for stort set ingen penge og primært dårligere ligaer - og så erstattet det med spillere fra den danske første og anden division, så er man bare heller ikke en klub der skal være med i Europa.
Det er svært at argumentere for din pointe når klubben 3/4 sæsoner har kvalificeret sig til Europa igennem hhv. bronze, pokalsejr og 7. plads-playoff…
Der er tale om et hold der har formået at kvalificere sig på de tre mulige måder på bare fire år. Og de har sågar været i Pokalfinalen to år i træk, og semifinalen tre år i træk.
Uanset om de har mødt gode eller dårlige hold i Europa har de spillet særdeles tætte kampe.
Silkeborg IF
Redigeretons 30. jul 18:08
Medier, fans of sofa trænere herinde har det nemt
I har alle et job hvor i ikke skal præstere for at få løn men i kan gemme sig bag den næste kamp så er alle udtagelser glemt, helt ærligt vågn nu op og se selv de største hold har der svært mod de såkaldte små hold og faktisk også taber ind i mellem....
Hvis alle blev målt på at præstere top hver dag og alle udtagelser var rigtige så fair nok man stikker snuden frem, men kære venner sport er blevet tættere og Danmark ligger i en gruppe af lande hvor der ikke er så langt mellem i top 6.
I har alle et job hvor i ikke skal præstere for at få løn men i kan gemme sig bag den næste kamp så er alle udtagelser glemt, helt ærligt vågn nu op og se selv de største hold har der svært mod de såkaldte små hold og faktisk også taber ind i mellem....
Hvis alle blev målt på at præstere top hver dag og alle udtagelser var rigtige så fair nok man stikker snuden frem, men kære venner sport er blevet tættere og Danmark ligger i en gruppe af lande hvor der ikke er så langt mellem i top 6.
Redigeretons 30. jul 23:38
Fodbold 25.
Du er ikke selvstændig kan jeg høre. Som selvstændig skal man absolut præstere for at få løn.
For 15-20 år siden var daværende spillere, trænere og såkaldte eksperter enige i, at klubberne i specielt Europa kommer tættere og tættere på hinanden styrkemæssigt, dygtighed omkring taktik, træning osv osv, så lidt ret har KN jo.
Men ja, sif og bif skal gå videre.
Lidt usikker med fcm. Hibs slog trods alt Rangers i den skotske pokalfinale for et par år siden og har siden redet på en god bølge.
Du er ikke selvstændig kan jeg høre. Som selvstændig skal man absolut præstere for at få løn.
For 15-20 år siden var daværende spillere, trænere og såkaldte eksperter enige i, at klubberne i specielt Europa kommer tættere og tættere på hinanden styrkemæssigt, dygtighed omkring taktik, træning osv osv, så lidt ret har KN jo.
Men ja, sif og bif skal gå videre.
Lidt usikker med fcm. Hibs slog trods alt Rangers i den skotske pokalfinale for et par år siden og har siden redet på en god bølge.
tors 31. jul 13:14
Jeg kan da godt forstå, folk er skuffede, hvis vi kunne have fået TUSIND point, men i stedet måtte nøjes med lidt over et halvt point...
Fodbold = mig mig mig mig, penge penge penge penge...
tors 31. jul 16:46
Fck spillede mod mestrene. Godt nok fra et lille land som Kosovo men stadig et hold som har leveret resultater imod klubber på FCKs niveau og lidt over som f.eks. Feyenoord.
Det kan slet ikke sammenlignes med et hold fra Færøerne. Som ikke engang var det bedste hold i deres lille land. De blev nummer 3.
Det kan slet ikke sammenlignes med et hold fra Færøerne. Som ikke engang var det bedste hold i deres lille land. De blev nummer 3.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.