Fodbold er sort/hvid og det var alt for dårligt hvad SIF, BIF og FCM præsterede i første runde! slut prut.
Selvfølgelig skal det bedømmes over to kampe men ærligt talt hvem tænker over kampens forløb om 2 måneder? (Ingen)
Det er det kun resultatet der tæller.
Vi skal ikke gemme os bag de undskyldning men frem med brystkassen.
Selvfølgelig skal Silkeborg slå et islandsk midterhold over 2 kampe
Selvfølgelig skal det bedømmes over to kampe men ærligt talt hvem tænker over kampens forløb om 2 måneder? (Ingen)
Det er det kun resultatet der tæller.
Vi skal ikke gemme os bag de undskyldning men frem med brystkassen.
Selvfølgelig skal Silkeborg slå et islandsk midterhold over 2 kampe