Godt nok en alternativ front-trio og så krydret med en meget udsat forsvar igen, hvor vi fortsat mangler vores 2 bedste stoppere.
Det bliver interessant om ikke andet, men svært at se det skulle blive rigtig godt uden Bakiz og Tonni.
Det bliver interessant om ikke andet, men svært at se det skulle blive rigtig godt uden Bakiz og Tonni.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group