Kent Nielsen er Cheftræner og et ordenligt menneske og skal gøre lige hvad der passer ham.
Det er elitefodbold - og spillerne får en god løn for at yde deres maksimale.
Det er SIFs topledelse der SVIGTER.
Se så at få investeret i truppen!
❤️❤️❤️
Kent Nielsen er ikke bekymret over Silkeborgs sæsonstart, men han erkender, at tingene ikke fungerer.