Snak

Mere indhold efter annoncen

Kent Nielsen skiftede profiler ud i pausen: Det er ikke terror

man 28. jul 15:24

Kent Nielsen er ikke bekymret over Silkeborgs sæsonstart, men han erkender, at tingene ikke fungerer. 



Læs hele nyheden her

Kent Nielsen er Cheftræner og et ordenligt menneske og skal gøre lige hvad der passer ham.

Det er elitefodbold - og spillerne får en god løn for at yde deres maksimale.

Det er SIFs topledelse der SVIGTER.

Se så at få investeret i truppen!

❤️❤️❤️
Annonce