Snak

Mere indhold efter annoncen

Kent Nielsen vrager Mattsson i skæbnekamp

tors 31. jul 19:01

Silkeborg IF skal sikre sig avancement i Conference League mod Akureyri, og her har cheftræner Kent Nielsen valgt at bænke to midtbanespillere fra nederlaget mod FC Fredericia. Pelle Mattson og Mads Larsen starter ude i skæbnekampen.



Læs hele nyheden her
Et klogt træk. Mattsson tænker vist mere på Norwich for tiden. Så lad os endelig sende ham afsted mens Norwich stadig er lune på ham. Vi skal have spillere på banen som kan koncentrere sig 100 procent. 💯
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Norwich har trukket sig fra handlen, så det behøver Pelle ikke at tænke mere på - Men måske der er andre klubber der lurer på ham. Fint med Julius på 6´eren.
Annonce