Snak

Mere indhold efter annoncen
Klaiber blev sat af holdet fordi han sagde sin ærlige mening om Steve Cooper.

Min brors kammerat som arbejder ved TV2 Sporten spiller golf med Klaiber, og han elsker Brøndby, men sagde at Cooper var en idiot og at stemningen i omklædningsrummet var meget underligt og til tider giftigt.

Wass hadede også Cooper, men hans kærlighed til Brøndby gjorde at han holdte sin kæft.

Klaiber gad bare ikke se flere af de unge blive svinet til af cooper og bad ham behandle dem ordentligt, for det var ikke måden at coache dem på.
Bare fra min egen klub var vores tre højre backs bedre. Jelert, Diks og Ankersen.


Ankersen alligevel?
Bare fra min egen klub var vores tre højre backs bedre. Jelert, Diks og Ankersen.

Haha, fair nok. Så er den jo ligesom lukket.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Klaiber blev sat af holdet fordi han sagde sin ærlige mening om Steve Cooper.
det er ikke det jeg har hørt. Jeg har hørt han lavede noget utilgiveligt overfor en holdkammerat.

Men er nok enig i, at Cooper også var pest i omklædningsrummet. Hele Wass situationen var meget underlig. De holdopstillinger vi så i de sidste kampe i eftertåret, var meget underlige. Generelt blev det sværere og sværere at se hvad han ville og kommunikerede i øst og vest.

Startede godt, blev hurtigt underligt
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
med værre temperament. Men selvom hans niveau endda faldt, så håber jeg ikke han kommer retur. Han gik tit lidt for meget over stregen, hvilket ikke var så kønt at se på.
Han var super provokerende, lidt a la Zanka. Men jeg synes da ikke han gik over stregen. Han har heller ikke raget mange kort til sig.

Han var vist en af de spillere, som man elsker og hader, alt efter hvem man holder med. Men over stregen? Ikke enig. Hvornår synes du han gik over stregen?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bare fra min egen klub var vores tre højre backs bedre. Jelert, Diks og Ankersen.
Med 3 så stærke backs, så skulle I da nok have gjort noget andet, for det rakte da ikke til andet end bronze.

Tipsbladet var ikke helt enige. Men hvad ved de?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/her-er-saesonens-hold-i-superligaen


“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Han er dyr, han er dårlig og han er giftig for holdet...så han skal bare videre.
Med 3 så stærke backs, så skulle I da nok have gjort noget andet, for det rakte da ikke til andet end bronze.

Arh ja. Det er højrebacken, som i sidste ende er den afgørende brik og mesterskabsgivende. Der lærte jeg lige noget nyt om fodbold.
Egentlig underligt at BIF så ikke vandt lige præcis den sæson hvor Klaiber var den bedste hb i hele ligaen. The math is not mathing

Og ser man på guruernes liste, for guruer det er de jo, det ved alle, så ser man Vallys, Wass, Trott og Onugkha. Det er lidt sjovt.
Vallys dygtig jo jo, men den bedste over en hel sæson. Nej
Wass. Det behøver man slet ikke snakke om, han har slet ikke været i nærheden efter hans retur.
Ydermere ser man Diks i centerforsvaret. Jeg ved han fik meget spilletid der. Men heldigt for Klaiber, at han blev placeret der, hva :)
Den liste er lidt en joke, og skabt for at skrabe kliks ind. Men jeg ved jo heller intet om fodbold :)
Egentlig underligt at BIF så ikke vandt lige præcis den sæson hvor Klaiber var den bedste hb i hele ligaen. The math is not mathing

Hvem, udover Tipsbladet, har kaldt Klaiber ligaens bedste back i den sæson? Ingen i denne tråd ihvertfald. Folk skriver at han var blandt ligaens bedste backs i 23/24-sæsonen, og det er virkelig ikke særlig kontroversielt.

Tilgengæld ret kontroversielt at mene at FCK havde 3 der var bedre. Diks måske, men han spillede da mest centralt den sæson. Jelert havde konstante defensive blundere og var meget kritiseret blandt FCKs fans, og endte han ikke med at blive sat af til fordel for en aldrende Ankersen, som man ikke gad forlænge med? Useriøst at mene at de to var bedre end Klaiber i 23/24-sæsonen.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Hvem, udover Tipsbladet, har kaldt Klaiber ligaens bedste back i den sæson? Ingen i denne tråd ihvertfald. Folk skriver at han var blandt ligaens bedste backs i 23/24-sæsonen, og det er virkelig ikke særlig kontroversielt.

Der bliver fint insinueret, og når man bakker det op med en for sjov-liste fra Tipsbladet, som siger at han var den bedste, så ligger det vel lidt mellem lingerne. Men fair. Blandt de bedste siger I (og tipsbladet). Jeg er uenig. Jeg synes han busede og så klodset ud. Men det er nok øjnene der ser. Tipsbladet er i hvert fald ikke nogen facitliste og ikke et medie man kan tage særlig seriøst.
Annonce