Tipsbladet er i hvert fald ikke nogen facitliste og ikke et medie man kan tage særlig seriøst.
Nej, de skulle nok have valgt Jelert eller Ankersen i stedet før at du ville tage dem seriøst :-)
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Tipsbladet er i hvert fald ikke nogen facitliste og ikke et medie man kan tage særlig seriøst.
Nej, de skulle nok have valgt Jelert eller Ankersen i stedet før at du ville tage dem seriøst :-)
Tipsbladet var ikke helt enige. Men hvad ved de?
Jeg var ikke faldet over den liste, da jeg ikke åbner deres site. Men det er da lige så seriøst at smide Jelert og Ankersen på den liste som at smide Klaiber på. Og hvis du ikke mener, at han var den bedste, så kan du vel ikke være uenig. For ellers siger du jo netop at du synes han var bedst