Snak

Mere indhold efter annoncen
Tipsbladet er i hvert fald ikke nogen facitliste og ikke et medie man kan tage særlig seriøst.

Nej, de skulle nok have valgt Jelert eller Ankersen i stedet før at du ville tage dem seriøst :-)
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Nej, de skulle nok have valgt Jelert eller Ankersen i stedet før at du ville tage dem seriøst :-)

Jeg var ikke faldet over den liste, da jeg ikke åbner deres site. Men det er da lige så seriøst at smide Jelert og Ankersen på den liste som at smide Klaiber på. Og hvis du ikke mener, at han var den bedste, så kan du vel ikke være uenig. For ellers siger du jo netop at du synes han var bedst
Tipsbladet var ikke helt enige. Men hvad ved de?


Samme tipsbladet som kårede Cornelius til ligaens bedste angriber i en sæson hvor han spillede 11 kampe og scorede 0 mål. De har virkeligt styr på det
Kongens klub. KSDH
Jeg var ikke faldet over den liste, da jeg ikke åbner deres site. Men det er da lige så seriøst at smide Jelert og Ankersen på den liste som at smide Klaiber på. Og hvis du ikke mener, at han var den bedste, så kan du vel ikke være uenig. For ellers siger du jo netop at du synes han var bedst

Det er da noget vrøvl du får skrevet. Jeg siger ikke Klaiber var den bedste, men han var helt sikkert blandt de bedste - Frese, Sonne og Paulinho var dog også gode det år, så vidt jeg husker. Uanset hvem af de 4 man måtte vælge ville det ikke være useriøst, for det var tæt. Men Ankersen og Jelert det år? Hamrende useriøst.

Føler lidt vi kører i ring, så lad os bare være enige om at være uenige.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Annonce