Kan da kun være for at få de andres autografer 😂😂😂
FreddyMajestic
Sean Klaiber var tirsdag på træningsbanen i Brøndby og har været det under de blågules opstart denne sommer, efter at han i foråret var sat uden for det fine selskab på Vestegnen.
Klaiber var rigtig god i den første sæson i Brøndby, mange vil nok sige en af de bedste i Superligaen på høje back.
Arh, er det ikke lige at strække den lidt? Eller mener du mange i Brøndby?