HH har altid været min favoritspiller her hjemme! Hvilken fantastisk spiller! Jeg er stadig lidt småsur over den måde han nærmest blev hældt ud i EFB til sidst, og ikke engang blev skiftet ind i sin afskedskamp - respektløst.
Jeg var ovenud lykkelig da han valgte Hobro, hvor jeg nød at se ham i det halve år han fik for klubben, jeg fik ham selvfølgelig med det samme bag på min HobroIK trøje. Jeg mødte ham engang i gågaden i Hobro, hvor han tog sig god tid til at snakke med mig, helt nede på jorden, og jeg fik sagt tak for alle de mange gode oplevelser. Spillere som ham kan man kun ønske sig flere af i moderne fodbold.
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen"
- Søren Frederiksen
Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.