Kæmpe tillykke/pilluarit til Grønland! Mega stort for grønlandsk fodbold!
Så skal de bare optages i CONCACAF, så de kan blive optaget i FIFA på sigt, så Nemo Thomsen og CO også kan få mere udfordring internationalt.
Så skal de bare optages i CONCACAF, så de kan blive optaget i FIFA på sigt, så Nemo Thomsen og CO også kan få mere udfordring internationalt.