Snak

Mere indhold efter annoncen
En defensiv (og meget passiv) 4-3-3 er forhåbentlig ikke vejen frem.
Håbløst at han ikke starter inde med de to mest formstærke spillere, Damsgaard og Dolleren
Mads
Annonce