Snak

Mere indhold efter annoncen
Gug: Pyro er ulovligt, og skal straffes der efter. At kommunen ikke har plejet banen godt nok er uheldigt, men ikke ulovligt.

Jeg synes man glemmer lidt i diskussionen hvor frustrerende det er for AaB selv at de ikke kunne spille. Det er næppe bevidst at det er endt ud i en udskydelse.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Det kan godt være, at anlægget er kommunalt, men det må da være i AaBs (og andre tilsvarende klubbers) interesse at de kan spille fodbold. Så mon ikke de kunne smide noget i kassen også? Det er da en falliterklæring bare at sige, det er kommunens anlæg og derfor gider vi ikke betale noget.

AaB spytter i kommunens kasse for at leje stadion, det er vel rigeligt.

Det du forslår, det svarer vel ret beset til at du lejer en lejlighed hvor vandhanen ikke virker. Du betaler leje til udlejer som skal sørge for at vandhanden virker. Du ville nok kigge lidt hvis udlejer bad dig smide lidt ekstra i kassen til reperation af vandhanen.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Det du forslår, det svarer vel ret beset til at du lejer en lejlighed hvor vandhanen ikke virker. Du betaler leje til udlejer som skal sørge for at vandhanden virker. Du ville nok kigge lidt hvis udlejer bad dig smide lidt ekstra i kassen til reperation af vandhanen.


Måske i skal overveje at leje Hjørring Stadion fra oktober til April hvert år - så er i da sikre på at kampene kan afvikles i det tidsrum?
Vildt hvis AaB undgår en bøde, AGF fik en bøde for at være 1,5 time forsinket da lyset ikke virkede i pokalen.
“Det er ikke en mulighed, for vi har ikke råd”…

Gad vide om de har råd til at betale den bøde AaB får, samt eventuelle erstatninger?

Hvis Kommunen ikke kan overholde deres forpligtelser, så er “har ikke råd” jo ikke et argument.
Silkeborg IF
SotD

Jamen for 117 gang, AaB får ikke nogen bøde. Divisionsforeningen har ingen regler der gør at de kan straffe AaB.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/aab-skal-forklare-sig-ikke-muligt-at-straffe
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Annonce