Gug: Pyro er ulovligt, og skal straffes der efter. At kommunen ikke har plejet banen godt nok er uheldigt, men ikke ulovligt.
Jeg synes man glemmer lidt i diskussionen hvor frustrerende det er for AaB selv at de ikke kunne spille. Det er næppe bevidst at det er endt ud i en udskydelse.
Jeg synes man glemmer lidt i diskussionen hvor frustrerende det er for AaB selv at de ikke kunne spille. Det er næppe bevidst at det er endt ud i en udskydelse.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.