Snak

Mere indhold efter annoncen

Kolding gafler Frems topscorer: Får tre år

tirs 1. jun 2021

Kolding har tirsdag styrket sig forud for sæsonen i 2. division. Paul Ngongo Iversen er hentet hos BK Frem på en aftale for de kommende tre sæsoner. 



Læs hele nyheden her
Chok chok chok
Pis og lort. Men okay. Ngongo har været ret anonym i foråret efter et fabelagtigt efterår. Så håber jeg for FREM, at Riel finder målformen.
FCN
Er han god? Ser da ret god ud på papiret - både som U19 og senior.
Men er god for mange røde kort
Klasse trods nedrykning. 2 store nye hovedsponsorer først og fremmest Saxo Banks køb af tribunen og Metropolis som har fået opkaldt kunstofanlægget efter sig. Også hente en klasseangriber.. Velkommen til KIF Fodbold Paul..
Annonce