Snak

Mere indhold efter annoncen

Kolding rejste sig: HB Køge led første nederlag

fre 1. aug 21:05

HB Køges fine start i Betinia Liga blev fredag aften standset i Trekantområdet. De mødte Kolding IF, som vandt opgøret 3-1.



Læs hele nyheden her
Køge lignede et hold der havde været på bodega dagen inden
Der var vidst ingen tvivl om hvem som var bedst i den kamp. Fuldt fortjent sejr til Kolding. I det mindste vandt vi 2.halvleg
Annonce