Svært at afkode, ud fra artiklen, hvad han giver udtryk for.
"Hvis det ikke er spillerne, så skal vi starte med trænerstaben og dem, der er bag holdet."
Jo, men han synes jo åbenbart, at ´det ER spillerne´: "Der var ikke en spiller i dag, som havde Superliga-niveau."
Så, - øver han (en logisk&nødvendig) selvkritik, eller gør han ikke ?
___
Dejligt - iøvrigt - for os, der er nervøse for, om Odense pludselig skulle blive en fodboldby, at de fik en snitter i Vejle
"Hvis det ikke er spillerne, så skal vi starte med trænerstaben og dem, der er bag holdet."
Jo, men han synes jo åbenbart, at ´det ER spillerne´: "Der var ikke en spiller i dag, som havde Superliga-niveau."
Så, - øver han (en logisk&nødvendig) selvkritik, eller gør han ikke ?
___
Dejligt - iøvrigt - for os, der er nervøse for, om Odense pludselig skulle blive en fodboldby, at de fik en snitter i Vejle
Det Skal Nok Gå