Snak

Mere indhold efter annoncen

Kontant Zorniger: Ingen spillere havde Superliga-niveau i dag

fre 1. aug 22:46

Alexander Zorniger var en yderst utilfreds cheftræner efter det store nederlag på 4-0 mod Vejle Boldklub. Tyskeren fik ytret sig kritisk både om spillerne og trænerstaben i Viaplay-studiet.



Læs hele nyheden her
Svært at afkode, ud fra artiklen, hvad han giver udtryk for.
"Hvis det ikke er spillerne, så skal vi starte med trænerstaben og dem, der er bag holdet."
Jo, men han synes jo åbenbart, at ´det ER spillerne´: "Der var ikke en spiller i dag, som havde Superliga-niveau."
Så, - øver han (en logisk&nødvendig) selvkritik, eller gør han ikke ?
___

Dejligt - iøvrigt - for os, der er nervøse for, om Odense pludselig skulle blive en fodboldby, at de fik en snitter i Vejle
Det Skal Nok Gå
Det ville da også være højst mærkværdigt hvis en hel spillertrup havde fået Zorningers tilgang helt ind under huden allerede. Der kommer helt sikkert flere af den slags udfald i løbet af første sæson - vi skal nok ind i nummer 2 før det bliver forløst tæt på optimalt
Annonce