Det kan vel slet ikke understreges nok, hvor vigtig en forlængelse det her vil være. Sikke en HB han er blevet, med tanke på han vel kom som CBer og der var snak om, det var der, han ville spille. Men mon ikke det også hjælper lidt i dag, at løbe rundt i samme side som Yamal.
En ting der virker til at være styr på igen i Barcelona, er forlængelserne af kontrakterne og hvad der giver mening i forhold til disse.
Koundé er bare en fed spiller! Måske næste trøje skulle være nummer 23.
En ting der virker til at være styr på igen i Barcelona, er forlængelserne af kontrakterne og hvad der giver mening i forhold til disse.
Koundé er bare en fed spiller! Måske næste trøje skulle være nummer 23.