Snak

Mere indhold efter annoncen

Kvartet forlader Brønshøj

I dag 07:50

Brønshøj tager afsked med Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati.



Læs hele nyheden her
Faber og Holden - Danmarks største svingdør!
Helt generelt skifter den klub jo ud konstant... altid en masse udskiftninger.
Tak for kampen til alle mand – og held og lykke fremover. I kan være glade for at have undgået AI-kødhakkeren ved billedredigeringen til BBs hjemmeside - det lykkes altså ikke for alle - og i er jo i virkeligheden også meget smukkere på et ægte foto.

I øvrigt positivt, at afgangen nu bliver offentliggjort, det var lidt underligt førhen, hvor man mistede fornemmelsen af hvem der var i truppen.
Brønshøj Boldklub
De skifter jo kun fordi de ikke er blevet brugt. De er ikke blevet brugt fordi Faber ikke synes de er gode nok. Hvorfor tog han dem så ind for cirka 5 måneder siden? - fordi han er komplet inkompetent ift. at vurdere evner eller fordi han er ligeglad med spillernes liv og tid? Pick your poison.
Annonce