Nåh ja, hvis Kvistgaarden virkelig synes at der forskelsbehandles, i en grad hvor han får ud over sine læber, at FCK får lov til at fejre scoringer på udebane mere provokerende end Brøndby, så er han et kæmpe tudefjæs og en lille k…… at høre på.
Men, han siger vel netop, at han synes det er ok, at man fejrer en scoring med lidt banter, som FCK gjorde i går? Så hvorfor du har behov for alle de øgenavne, det forstår jeg ikke helt..
Jeg synes nu heller ikke Pentz klap mod sektionen var så langt over grænsen, som du og andre gør det til. Han klapper to gange til en tribune, der formodentlig har været på nakken af ham hele kampen. Derefter bliver han hevet væk af en af sine medspillere.