Fiskeren80
Jeg er helt enig, mål jubel ved de 2 kampe var helt iorden, både det FCK spillerne lavede samt det BIF´erne gjorde, det var der intet galt i. Havde Jordan og Robert derimod begyndt at danse, som de lignede inden Delaney fjernede dem, så kunne man sagtens stikke dem et kort.
Men nyhederne skal lige smide lidt drama på en kamp der ikke var særlig dramatisk. Faktisk en af de mere rolige derby i noget tid.
Jeg er helt enig, mål jubel ved de 2 kampe var helt iorden, både det FCK spillerne lavede samt det BIF´erne gjorde, det var der intet galt i. Havde Jordan og Robert derimod begyndt at danse, som de lignede inden Delaney fjernede dem, så kunne man sagtens stikke dem et kort.
Men nyhederne skal lige smide lidt drama på en kamp der ikke var særlig dramatisk. Faktisk en af de mere rolige derby i noget tid.