Snak

Mere indhold efter annoncen
@fiskeren80

Selvfølgelig skal der være plads til den slags jubel efter man har scoret, hvilket Kvistgaarden jo netop også siger. Pentz jubel var en smule for meget, og det fik han jo så også et korrekt gult for - men Kvistgaarden, Larsson, Wass’ jubel osv er da fuldstændig indenfor skiven.


Præcis og ros til dig for dine saglige indlæg.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg er helt enig. Det er fedt med lidt lir mod publikum. Det er vel en underholdningssport uagtet om ens eget hold vinder eller taber.

Iøvrigt, hvornår skal en målmand ellers lave en jubelscene?


Selvfølgelig skal en målmand juble ved scoring. Det samme med spillerne og man skal da have lov til at kysse logo m.m

Pentz fortsatte bare og derfor var det gule kort helt fair.
Noget som der dog ikke bør være plads til. Håber at BIF finder tossen og uddeler karantæne.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/foej-broendby-fan-spytter-efter-fck-stjerner
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Nu har jeg lige set den igen. Jeg synes simpelthen ikke, at den er særlig slem. Han jubler og markere en sejr. Måske er det reglerne jeg ikke har styr på, who knows, men sådan rent utryksmæssigt, så finder jeg den ikke synderligt anderledes end ved en normal scoring, hvor modstanderholdets fans har været efter en hele kampen.
vildt nok så mange der enten ikke har læst artiklen eller bevidst misforstår Kvistgården og så ellers hamrer løs på tastaturet

alle de her subjektive holdninger til og overdommere over hvornår noget er inden for skiven og over stregen er ærlig talt ikke til at tage seriøst.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har ingen aktier i hverken FCK eller Brøndby, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange fadøl der blev smidt imod FCK´s målmand i går. Det er også en af forskellene og derfor helt naturligt at Pentz gjorde som han gjorde i parken og han burde ikke have fået gult. Så jeg synes bestemt Kvistgaarden har en pointe og hvis der er FCK fans der er imod det jeg skriver. så understreger det blot påstanden som en også kommer med, at FCK fans i den grad mangler selvindsigt.
Mærkeligt at der er så mange der ikke forstår forskellen i hvornår man jubler og hvornår man hoverer. Det ene er en fejring og det andet er en ondsindet provokation. Manglende forståelse på hvorfor Pentz fik gult for sin provokation i modsætningen til dem der ikke fik det for kort at fejre deres scoringer med holdet i BEGGE kampe (Kvistgaarden, Wass, Elyounoussi, Larsson, Froholdt og Periera), må bunde ud i manglende forståelse for almen opførsel og manglende sportsmanship. Det handler om noget så simpelt som respekt overfor andre mennesker. Om de er på dit hold eller ej. Om de er spillere, dommere eller fans er underordnet. Respekt har især haft meget fokus i fodbold i de seneste år, hvorfor man også slår hårdt ned på dem der ikke kan opfører sig ordentligt overfor andre.
Jeg kan ikke forstå jubel skal give gult eller henstillinger, som Kvistgaarden fik i Parken.

De skal selvfølgelig juble og Kvistgaarden skal ikke bruge krudt på det. Han skal heller ikke bruge så meget tid på det teatralske, som jeg også synes der var for meget af i går.

Fokus på spillet, det andet er for lavt!
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Nu har jeg lige set den igen. Jeg synes simpelthen ikke, at den er særlig slem. Han jubler og markere en sejr. Måske er det reglerne jeg ikke har styr på, who knows, men sådan rent utryksmæssigt, så finder jeg den ikke synderligt anderledes end ved en normal scoring, hvor modstanderholdets fans har været efter en hele kampen.


Så se det igen på TV - så tror jeg godt du kan se forskellen
FoxtrotCharlieKilo

Perfekt skrevet.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce