@fiskeren80
Præcis og ros til dig for dine saglige indlæg.
Selvfølgelig skal der være plads til den slags jubel efter man har scoret, hvilket Kvistgaarden jo netop også siger. Pentz jubel var en smule for meget, og det fik han jo så også et korrekt gult for - men Kvistgaarden, Larsson, Wass’ jubel osv er da fuldstændig indenfor skiven.
Præcis og ros til dig for dine saglige indlæg.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.