Der er milevidt forskel på hvordan der blev jublet. Rigtigt at der lige blev markeret at han ikke kunne høre fansene. De andre kom også over som man plejer at gøre. Halvdelen af tiden stod de med ryggen eller siden til. Ikke som Pentz gjorde stod og kiggede ud på sektionen og hoverede gik et par skridt bagud for så at hovere igen. Kæmpe kæmpe forskel på måden og stilen det blev gjort på.
Snak
man 5. maj 2025
Kan godt være at det ikke blev kastet øl efter vores målmand men det var da tydeligt at se på TV ham der står og spytter efter spillerne og der var også en som kastede noget efter Neestrup. Tror ikke der er nogen som kan sige den ene er værre end den anden lige i dette tilfælde.
man 5. maj 2025
Kan godt være at det ikke blev kastet øl efter vores målmand men det var da tydeligt at se på TV ham der står og spytter efter spillerne og der var også en som kastede noget efter Neestrup. Tror ikke der er nogen som kan sige den ene er værre end den anden lige i dette tilfælde.
Redigeretman 5. maj 2025
Synes helt klart Kvistgaarden har en pointe her, fordi eksperternes stillingstagen og dermed indirekte undskyldning af FCK-spillernes vanvittige opførsel ved sidste derby er jo det vi burde tale om i stedet for al den krænkelsesparathed.
Selvfølgelig skal man have lov til at juble og FCK-spillerne og særligt Ramaj skulle bare være gået i omklædningen ved sidste derby. Det er jo vanvittigt at en spiller som nikker en anden spiller en skalle efter kampen er slut overhovedet får lov til at spille igen allerede.
Tænker ledelsen i PSE må rive sig i håret over deres spilleres manglende disciplin, Neestrup må pille 22’eren ud i pausen efter han var meget heldig med kun at få det gule kort for at sparke Kvistgaarden ned efter bolden er spillet. Og ham de er nødt til at sætte ind har så fået 20-dages ubetinget fængsel for vanvidskørsel i dag……
Selvfølgelig skal man have lov til at juble og FCK-spillerne og særligt Ramaj skulle bare være gået i omklædningen ved sidste derby. Det er jo vanvittigt at en spiller som nikker en anden spiller en skalle efter kampen er slut overhovedet får lov til at spille igen allerede.
Tænker ledelsen i PSE må rive sig i håret over deres spilleres manglende disciplin, Neestrup må pille 22’eren ud i pausen efter han var meget heldig med kun at få det gule kort for at sparke Kvistgaarden ned efter bolden er spillet. Og ham de er nødt til at sætte ind har så fået 20-dages ubetinget fængsel for vanvidskørsel i dag……
man 5. maj 2025
Det var da kun fordi Putros helt tabte kampen, at der blev givet gult for jubel. Helt OK at vise sin glæde, også foran modstander tilskuere .
tirs 6. maj 2025
Efter kampen i Parken, var der mange, også fra Brøndbylejeren der mente at der burde være plads til den slags jubel uden henstillinger og trusler om gule kort. Mange har diskuteret det efterfølgende, sikkert også dommere. Måske MCC er nået frem til den konklusion, at så firkantet behøver det ikke at være fremover.
Og hvad sker der så? Nu skal der alligevel ikke ændres på den tilgang, for nu føler Brøndby sig dårligt og forskels behandlet?
Hvad mener man overhovedet på Vestegnen?
Og hvad sker der så? Nu skal der alligevel ikke ændres på den tilgang, for nu føler Brøndby sig dårligt og forskels behandlet?
Hvad mener man overhovedet på Vestegnen?
tirs 6. maj 2025
@bold,
Jeg mener ikke der skal være plads til at håne og række tunge som en lille tøs, flere minutter efter kampen er slut vel at mærke..
HVorfor skulle de føle sig forskelsbehandlet?? Der var jo ingen af FCKs spillere der hoverede og viste deres flabede våde tunge til Sydsiden efter kampen var slut, de gik jo blot i bad..
Efter kampen i Parken, var der mange, også fra Brøndbylejeren der mente at der burde være plads til den slags jubel uden henstillinger og trusler om gule kort.
Jeg mener ikke der skal være plads til at håne og række tunge som en lille tøs, flere minutter efter kampen er slut vel at mærke..
Nu skal der alligevel ikke ændres på den tilgang, for nu føler Brøndby sig dårligt og forskels behandlet?
HVorfor skulle de føle sig forskelsbehandlet?? Der var jo ingen af FCKs spillere der hoverede og viste deres flabede våde tunge til Sydsiden efter kampen var slut, de gik jo blot i bad..
tirs 6. maj 2025
@bold,
Havde overset dette sludder..
Vi er enige om at det er FCK der er på hjemmebane? Altså det er FCK der på trods af nederlaget skal have mulighed for at takke deres fans for opbakningen??
Det er vel ikke berettiget det vindende hold at stå og håne modstanderholdets fans? Det er vel ikke det en sejr går ud på?? En ting er at have "håneret", men det er ikke ensbetydende med at man har retten til at håne tilskuere når kampen er slut på bekostning af hjemmeholdets ret til at takke deres fans for opbakningen.
-Og hvad laver Thomas Mikkelsen inde på banen??? Han sad på bænken og burde være blevet på bænken, det er hans indblanding der eskallerer det hele, var den idiot blevet hvor han var og Pentz ladet være med at opføre sig som en lille provokerende tøs, så var der intet sket..
Selvfølgelig skal man have lov til at juble og FCK-spillerne og særligt Ramaj skulle bare være gået i omklædningen ved sidste derby. Det er jo vanvittigt at en spiller som nikker en anden spiller en skalle efter kampen er slut overhovedet får lov til at spille igen allerede.
Havde overset dette sludder..
Vi er enige om at det er FCK der er på hjemmebane? Altså det er FCK der på trods af nederlaget skal have mulighed for at takke deres fans for opbakningen??
Det er vel ikke berettiget det vindende hold at stå og håne modstanderholdets fans? Det er vel ikke det en sejr går ud på?? En ting er at have "håneret", men det er ikke ensbetydende med at man har retten til at håne tilskuere når kampen er slut på bekostning af hjemmeholdets ret til at takke deres fans for opbakningen.
-Og hvad laver Thomas Mikkelsen inde på banen??? Han sad på bænken og burde være blevet på bænken, det er hans indblanding der eskallerer det hele, var den idiot blevet hvor han var og Pentz ladet være med at opføre sig som en lille provokerende tøs, så var der intet sket..
Redigerettirs 6. maj 2025
Det er vel ikke berettiget det vindende hold at stå og håne modstanderholdets fans? Det er vel ikke det en sejr går ud på?? En ting er at have "håneret", men det er ikke ensbetydende med at man har retten til at håne tilskuere når kampen er slut på bekostning af hjemmeholdets ret til at takke deres fans for opbakningen.
-Og hvad laver Thomas Mikkelsen inde på banen??? Han sad på bænken og burde være blevet på bænken, det er hans indblanding der eskallerer det hele, var den idiot blevet hvor han var og Pentz ladet være med at opføre sig som en lille provokerende tøs, så var der intet sket..
Come on. Som reservemålmand må du altså gå ind på banen og fejre sejren med dine holdkammerater, også selvom du har siddet på bænken hele kampen. At han så var for aggressiv i hans måde at beskytte Pentz på kan vi sagtens blive enige om, men han havde selvfølgelig tilladelse til at gå ind på banen.
Pentz skulle have holdt sig for god til at drille ølkasterne fra Sektion 12, men det undskylder altså ikke FCK-spillerne og i særdeleshed Ramajs fuldstændig vanvittige overreaktion bagefter.
Tænk at vi overhovedet stadig diskutere dette. Skal vi ikke snart komme videre? Pentz var tarvelig, FCK-spillerne og Thomas Mikkelsen overreagerede og begge hold blev straffet for det. Slut, videre.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.