@Træk tiden… at fck skulle være blevet straffet tilstrækkeligt er da det mest latterlige jeg længe har hørt..! At en målmand kan nikke en anden målmand en skalle (fordi han prøver at stoppe balladen) og kun få to dages karantæne, er da næppe en straf… og kvistgaarden jublede da ikke mere end han plejer. Så hvem er den lille k…. Af jer to? Og han siger jo netop ikke at det er mere provokerende, blot at Brøndby bliver straffet for det, men fuckerne selvfølgelig ikke gør. For de må jo alt
Turneringer
Om Bold
Hent vores app
Udgives af
- Bold/Medieselskabet af 2017 A/S
Kontakt
- Rådhuspladsen 37
1785 København V
cvr. nr. 26249120
er ultimativt ejet af JP/Politikens Hus A/S.