Hvis ikke du kan se forskellen Kvist, så er du jo snotdum, eller også spiller du bare dum. Jeg tror mest på det sidste.
Fejring og lidt banter, fint.
Provokationer og hån, skrid.
Og det er sjovt nok dommeren, som skal styre hvornår spilleren går over stregen.
Wass, fint.
Kvistgaarden, til stregen.
Pentz, over stregen.
Nåh ja, hvis Kvistgaarden virkelig synes at der forskelsbehandles, i en grad hvor han får ud over sine læber, at FCK får lov til at fejre scoringer på udebane mere provokerende end Brøndby, så er han et kæmpe tudefjæs og en lille k…… at høre på. Jeg har sjældent set fejringer tilladt, som i Parken til sidste derby.
At vi så kortslutter totalt, er vi også blevet straffet for.
Payback is a bitch