Snak

Mere indhold efter annoncen

Lægetjek: NK meldes på plads i FC Midtjylland

I dag 14:04

Rasmus Nissen Kristensen er søndag til lægetjek forud for skiftet til FC Midtjylland. Det skriver TV 2 Sport. 



Læs hele nyheden her
Det er simpelthen for vildt.
FC Midtjylland har vundet 7 ud af 10 mulige mesterskaber i 2035 (skrevet midt i 24/25 sæsonen)
Hold nu kæft en signing!!
Ja det er på papiret en utrolig flot signing!
Og i sin bedste alder. Elsker når de danske klubber forsøger at “push the limits” 🙂
Dolberg next?
Ja det er satme et flot hent. Også nok dolberg. Bum bum siger jeg bare. Flot!!
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fandeme vildt. Nu må CV godt se at vågne op.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Det er mega fedt. Velkommen tilbage NK.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Efter de tabte guldet i sidste sæson, har de erkendt, at holdet skal forstærkes😂😂
Flot af FCM. NK har altid fremstået ekstremt sympatisk og ingen tvivl om, han vil hjem og give tilbage, mens han stadig er på toppen.
Jeg forsøger at holde mig så objektiv som muligt.
Men er det her virkelig en signing på niveau med Billing?

Han spiller en mindre vigtig position hvor man også kan finde dygtige unge spillere, der kan levere på 90% af hans niveau - til en brøkdel af lønomkostningerne og som kan sælges videre.
Annonce