Ja han er. Ja self! Han er bum stræk kan spille i deres 3 mandsforsvar som højre midtstopper også kan han spille højre wingback. Det er mere end et klasse hent. Det må man bare sige og han yder 100 procent. Han var vist anføre i Frankfurt! Hvis man ik sys det er klasse så ved jeg sgu ikk hvad :)
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙