Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja han er. Ja self! Han er bum stræk kan spille i deres 3 mandsforsvar som højre midtstopper også kan han spille højre wingback. Det er mere end et klasse hent. Det må man bare sige og han yder 100 procent. Han var vist anføre i Frankfurt! Hvis man ik sys det er klasse så ved jeg sgu ikk hvad :)
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Hmmm. Er han så god som folk her hyper ham til? Personligt har han aldrig imponeret mig dog har da sikkert niveauet til superligaen.
FHJ
bold 291331
Noget af det man manglede var erfarne spillere, det var et super ungt hold, SL næst yngste. Hvis man får skader, koblet med de unge spillers udsving, så kan det blive svært

Synes det er mega fedt, man henter NK hjem på en 5 årig kontrakt.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Tidligt at give op på en udlandskarriere, men han har vel villet hjem og tættere på familien, efter han og kæresten er blevet forældre.
Vanvittig signing, synes jeg. FCM mener det alvorligt.
Hilsen en FCK´er
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forhåbentlig ikke Dolberg, han er færdig
Jeg har ikke ville kommentere dette da jeg ikke troede på det. Men tilbage er der bare at sige kæmpe tillykke til FCM og deres fans.
Bliver spændende at følge ham
Så er han færdig på landsholdet, da han går væsentlig ned i niveau. Men det er han sikker klar over.
moderator
"Han var vist anføre i Frankfurt!"


NickidInter - hvorfor tror du det?
Dette er en signatur.
Annonce