Han har helt sikkert selv ønsket dette skifte.
Har altid synes han var en god og solid spiller.
Har altid synes han var en god og solid spiller.
Niveauet var ikke til en top 5 liga, selv om han gjorde et ihærdigt forsøg. Den hjemmelige andedam var mere tiltrækkende end et skifte til midterklubber i Holland, Belgien.