Snak

Mere indhold efter annoncen
Han har helt sikkert selv ønsket dette skifte.

Har altid synes han var en god og solid spiller.
Fint skifte for FCM og Nissen. Niveauet var ikke til en top 5 liga, selv om han gjorde et ihærdigt forsøg. Den hjemmelige andedam var mere tiltrækkende end et skifte til midterklubber i Holland, Belgien.
Nu ved jeg godt at det forventes at FCM sælger nogle spillere

Men hvis nu ikke de gjorde - og hentede Dolberg (som jeg tror ville få succes i superligaen - så kunne en start 11er se sådan her ud - og begynde spille 4-4-2

Olafsson

V.Bak (V)
Mads Bech
Lee / Erlic
Rasmus Nissen (H)

Simsir (V)
Billing
Bravo
Osorio (H)

Dolberg
Franculino
FC Midtjylland <3
moderator
Niveauet var ikke til en top 5 liga, selv om han gjorde et ihærdigt forsøg. Den hjemmelige andedam var mere tiltrækkende end et skifte til midterklubber i Holland, Belgien.


Niveauet var da til Bundesliga? Var det ikke mest skader der gjorde at han ikke spillede så mange kampe i sidste sæson? Første sæson spillede han da meget.
Dette er en signatur.
Sir, husk nu fakta er ikke velkommen herinde... 😉 Folks illusion skal jo ikke bristes....

Men jo han spillet fast for Frankfurt indtil januar, hvor han blev skadet...
FCM og Man United.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Håber Delaney byder ham velkommen :)
Sir:
Jeg mener han var anføre. Det er det jeg siger.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Lissau-FCM

Han fik stadigvæk 28 kampe sidste sæson for Frankfurt eller lidt over 2000 minutter. Det er til trods for, at han missede 10 kampe pga. 2 skader. Ankel skaden var værst og kan ske for alle.

Nickdkinter
Han har ikke været anfører, men han har været en leder på banen.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
moderator
NickDK - jeg er med på at du skriver det, men jeg kan ikke se nogle steder det skulle være rigtigt.
Dette er en signatur.
Super så det mig der tog fejl :). Sys bare jeg havde set ham som anføre for dem.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce