FCM får jo mere end blot en top 5 liga forsvarsspiller hjem. De har søgt en leder med erfaring fra en international liga. Med skiftene hjem af Billing sidste år og nu denne 5! årige kontrakt - så tror jeg andre top 4 klubber i Danmark OG DERES FANS, skal kigge mere mod signalet det sender om fremtiden - end om den enkelte signing giver mening her og nu. Den samlede pakke har for spilleren givet bedre mening, end måske/måske ikke europæisk hvert år og at være “sikret” udtagelse til et landshold, der mildest talt står et skrøbeligt sted