Snak

Mere indhold efter annoncen
Flot skalp at hente
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Man må give fcm det, de går benhårdt efter at sætte sig på 2. Pladsen fast.


Ja Agf er gode så første pladsen er svær at sætte sig på, men anden pladsen er langt nemmere da FCK jo alligevel spiller nedryknings spil.

Rigtig fin tilgang af NK, samt en god mulighed for Malik Pimpong til at give det chancen i Frankfurt.
FCM får jo mere end blot en top 5 liga forsvarsspiller hjem. De har søgt en leder med erfaring fra en international liga. Med skiftene hjem af Billing sidste år og nu denne 5! årige kontrakt - så tror jeg andre top 4 klubber i Danmark OG DERES FANS, skal kigge mere mod signalet det sender om fremtiden - end om den enkelte signing giver mening her og nu. Den samlede pakke har for spilleren givet bedre mening, end måske/måske ikke europæisk hvert år og at være “sikret” udtagelse til et landshold, der mildest talt står et skrøbeligt sted
Proven

OK
moderator
“ Forskellen på FCM og FCK er vi henter spillere hjem før de er 30 og FCK efter de er 30.”


Michael Uhre? Jonas Lössl?
Dette er en signatur.
Annonce