Sjovt, to mål som var tæt på offside...nope, de var offside, og tilmed annullerede
Started as fun, keep it that way.
Jonas Lössl glæder sig over, at FC Midtjylland formåede at svare igen mod OB takket være en god holdindsats og farlige individualister.