Så kan Norge da igen mødes på Rådhuspladsen. Så slår de nok både Irak og et Senegalesisk hold der hverken får løn, har kontrakter hos træneren, eller ordentligt mad.
Bliver først spændende ved ved knockout kampene efter den første knockoutrunde med 3´erne..
Bliver først spændende ved ved knockout kampene efter den første knockoutrunde med 3´erne..
IDKFA