Underlig konstatering efter en sejr i en venskabskamp mod Spurs ærkerivaler, Highway?
OT så er det selvfølgelig netop kun en træningskamp, men en NLD-sejr kan man altid bruge. Mest opløftende var dog spillet, hvor jeg synes vi var bedst, og det mod en stærk Arsenal-opstilling.
OT så er det selvfølgelig netop kun en træningskamp, men en NLD-sejr kan man altid bruge. Mest opløftende var dog spillet, hvor jeg synes vi var bedst, og det mod en stærk Arsenal-opstilling.