Er det den fulde udtalelse? For så ser Laporta godt nok dum ud. Han afviser ikke den påståede løgn og vælger i samme omgang at træde på én af de største legender i Barcelonas historie.
Snak
Laporta slår tilbage: Forstår Xavi er såret
man 9. mar 13:12
Joan Laporta udtrykker overraskelse over Xavis opsigtsvækkende udtalelser, og Barcelona-præsidenten stikker i den forbindelse til den tidligere træner.
Læs hele nyheden her
man 9. mar 13:32
Latterlig og barnlig udtalelse. Holder med Real, men Xavi er da om nogen et ikon i Barca.
man 9. mar 13:45
Derfor håber jeg at Font vinder det kommende valg.
"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It is nothing of the kind. The game is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about beating the other lot, not waiting for them to die of boredom"
man 9. mar 13:58
Han afviser ikke den påståede løgn og vælger i samme omgang at træde på én af de største legender i Barcelonas historie
Laporta har vel altid været god til den politiske del. Hans kommentar her validerer vel reelt blot historien. Kunne han modbevise historien ville han have gjort det… men kan man ikke modargumentere, kan man altid overdøve historien med et personangreb. Klassisk politiker stuff…
man 9. mar 14:10
Derfor håber jeg at Font vinder det kommende valg.
Men det gør han ikke. Laporta ligger pt til 60-65% af stemmerne i diverse polls. Font med 18-23. Der er nul chance for andet udfald en genvalg, medmindre der sker et eller andet vanvittigt. En kæmpe skandale der fælder Laporta og/eller Font der får officiel opbakning fra tidligere - og måske endda nuværende, spillere.
Min egen stemmer går til Laporta. Ikke fordi jeg bryder mig særligt meget om ham, men fordi jeg mener Barcelona har brug for kontinuitet i ledelsen for at man for alvor kan bygge et nyt dynasti. Font er måske en bedre kandidat på nogle parametrer, men han er ikke væsentligt bedre overordnet set, og så betyder kontinuitet bare mere. Historisk har skifte gennem valg også medført tilvænningsperioder. Måske ikke altid åbenlyst på banen, men i den grad i klubben generelt.
man 9. mar 14:15
Xavi var en fremragende fodboldspiller, men han har aldrig været specielt skarp i pressen. Jeg har været Barcelona-sympatisør i 30 år, og det er svært for mig at mindes en klublegende med flere ynkværdige kommentarer som både spiller og træner. Når de tabte var det altid dommerens skyld, spillerne var ikke gode nok, eller så var det ledelsen der modarbejdede ham.
Laporta bør håndtere denne situation anderledes, men jeg synes, at han gjorde det helt rigtige ved at afvise muligheden for Messis retur. Om det blev gjort med ynde og respekt aner jeg ikke, men Barcelona havde ikke været hvor de er nu, hvis ikke Laporta og ledelsen havde truffet nogle ubehagelige beslutninger.
Laporta bør håndtere denne situation anderledes, men jeg synes, at han gjorde det helt rigtige ved at afvise muligheden for Messis retur. Om det blev gjort med ynde og respekt aner jeg ikke, men Barcelona havde ikke været hvor de er nu, hvis ikke Laporta og ledelsen havde truffet nogle ubehagelige beslutninger.
man 9. mar 14:29
Messis absurde lønkrav umuliggjorde et comeback. Og hvorfor skulle de i øvrigt have ham tilbage, manden, hvis kontrakter ruinerede klubben (og det er ledelsens fejl mest af alt), og til et hold, der tydeligvis har fine nok spillere allerede?
Real henter heller ikke Ronaldo fordi målene mangler…
Real henter heller ikke Ronaldo fordi målene mangler…
man 9. mar 22:40
Kedeligt at Xavi er så fuld af hævntørst efter at han blev fyret. Tebas som hader Lapprta af et godt hjerte, har allerede kaldt den løgn Xavi har søsat om at La Liga havde godkendt et Messi comeback, det havde de netop ikke.
Dermed synes det jo at Xavi er forblændet at såret forfængelighed og end ikke går af vejen for at lyve.
Sørgeligt
Dermed synes det jo at Xavi er forblændet at såret forfængelighed og end ikke går af vejen for at lyve.
Sørgeligt