Snak

Mere indhold efter annoncen

Leicester-kaos: Vestergaard kan blive fritstillet

tirs 23. jun 10:00

Jannik Vestergaard har spillet i Leicester siden 2021, men efter nedrykningen til League One er klubben tvunget til at skille sig af med ham og en række spillere, fordi omkostningerne skal reduceres markant.



Læs hele nyheden her
Mon ikke FCK kunne finde på at hive ham ind…dog i skarp konkurrence med FCM…virker som en god signing for de næste 2sæsoner
Winning doesn't really matter as long as you win - Vinny Jones
Har han virkeligt niveau til FCM og FCK? Tvivler på de står på spring
Forestiller mig mere lyngby her
Han skal til en klub der står dybt så han ikke skal ud af løbe, stadig en god forsvarsspiller med et god hoved spil men er blevet lidt stiv og langsom
Lad bare FCK også købe ham, de har stor succes med at hente gamle spiller hjem.
Måske han vil til syden og spille for Benfica?
The Friendly Ghost
Der er vist INGEN danske klubber som spiller for hurtigt for ham, det er jo ikke ligefrem creme de la creme at superligaen viser sig frem med .....
AGF? Efter Dalsgaard er væk er den vel lige til højrebenet🦶
Lyngby og AGF???????????????????????????????????????????????????????
Annonce