Nogen med fingeren på pulsen, der ved, hvorfor han ville videre?
Snak
Leverkusen-boss: Bedst for alle parter med Xhaka-salg
ons 30. jul 12:57
Simon Rolfes mener, at det var bedst for alle parter, at Granit Xhaka fik det skifte, som han ønskede.
Læs hele nyheden her
ons 30. jul 14:14
Nogen med fingeren på pulsen, der ved, hvorfor han ville videre?
Han har vundet alt der kan vindes i Leverkusen og føler nok at det var tid til en ny udfordring
ons 30. jul 15:03
En 3 årige kontrakt til en 32 årige spiller har nok også sin aktie i ønsket.
Derudover er det heller ikke utænkeligt, at når man handles for 150 mio, så falder der lidt lækker sign-on oveni, som lidt ekstra fløde til kaffen.
Måske er det bare fordi PL er federe..
Derudover er det heller ikke utænkeligt, at når man handles for 150 mio, så falder der lidt lækker sign-on oveni, som lidt ekstra fløde til kaffen.
Måske er det bare fordi PL er federe..
ons 30. jul 17:33
Xhaka kendte jo Bundesligaen fra tidligere. Så gætter også på at det handler om kontraktlængde og økonomi