Snak

Mere indhold efter annoncen

LFA-rekord bringer Frederikssund i knibe

søn 5. jun 2011
Lolland-Falster Alliancen vandt søndag deres niende sejr på stribe, da Frederikssund IK blev besejret med 4-0. Det er klubrekord for LFA, mens resultatet sender Frederikssund under nedrykningsstregen inden sidste spillerunde.

Læs hele nyheden her
MON SLAGTEREN FRA FREDERIKSSUND STADIG ER LIGE SÅ HØJRYSTET, SOM DA HAN VAR PÅ HOLBÆK STADION I TORSDAGS.....????MOOOOON DOG.....
fransk fodbold stinker....og Bendtner er fodboldens svar på Sidney Lee.....
Vi fra Stenløse glæder os over at organisationen i BSF forsvandt sammen med cheftræneren. Nøjjj hvor det sejlde derude i dag. bye bye Frederikssund :-))
Vi aner da endnu ikke, om BGA næsten har klaret frisag..

De risikerer jo stadig at få frataget 3 point..
Intet er så galt, at det ikke er godt for noget. Dem holder jeg med: England: Ipswich Town FC Danmark: Hvorend Ove Christensen er træner
LFAaaaaaaaaa

- tænk hvis bare 3 af de uafgjorte kampe var endt med sejr til de lilla bjørne - så havde vi været i 1 division :-/
Jubibber

Ahh.. I havde fået lov til at spille om at komme i 1. division..
Mon ikke det er holdet fra vestpuljen, der tager oprykningen?

Men man kan da håbe at Rishøj rykker ned fra vestpuljen, og at Nordvest vinder kampen om oprykning. Så kunne det muligvis se ud til, at vi slipper for at have et østhold i vestpuljen næste sæson..
Intet er så galt, at det ikke er godt for noget. Dem holder jeg med: England: Ipswich Town FC Danmark: Hvorend Ove Christensen er træner
Stakkels BGA - I blev godt udstillet i dag, af et stille og roligt cruisende Vanløse-hold, der kunne tillade sig at slutte kampen med 2 U-17 og 2 U-19 drenge på banen :)
Vanløse IF siden jeg blev født
Stor forskel på top og bund !

VIF er virkelig forvandlet, det ville sgu være dejligt med lidt større opbakning til VIF i lokal samfundet, men alt går op i suppe liga ! :-(

Tak for en flot afslutning & gå nu efter 3 point mod B93 på lørdag...

Forza Vanløse
Så napper elite3000 sku 2. pladsen :)

og vi er glade
- Danske landshold ( I medgang og modgang! ) Derudover: - Mallorca - Spurs
Annonce