Jubibber
Ahh.. I havde fået lov til at spille om at komme i 1. division..
Mon ikke det er holdet fra vestpuljen, der tager oprykningen?
Men man kan da håbe at Rishøj rykker ned fra vestpuljen, og at Nordvest vinder kampen om oprykning. Så kunne det muligvis se ud til, at vi slipper for at have et østhold i vestpuljen næste sæson..
Intet er så galt, at det ikke er godt for noget.
Dem holder jeg med:
England: Ipswich Town FC
Danmark: Hvorend Ove Christensen er træner