Forest Green i England er for øvrigt en politisk ansvarlig klub, der derfor har landets grønne energiselskab, Ecotricity, som trøjesponsor. De vil også opføre et grønt stadion, der vil blive lavet af træ.
Dale Vince har dog overforbruget en del som ejer af FGR.
Som jeg ser det vil det være ret ærgerligt at flytte til et stadion ude ved en hovedvej.
Og altså væk fra Nailsworth.
Det handler vidst mest om at få lov at bygge den der ´eco´-erhvers-park.
The New Lawn, som deres stadion hedder, stemmer da med hvad klubben har brug for.
At klubben er gået over til udelukkende salg og brug af vegank mad virker også en kende tonedøvt.
Dale Vince og Co.´s engagement i FGR er overhovedet ikke kun rosenrødt.