Snak

Mere indhold efter annoncen

Libresse bliver sponsor for kvindelandsholdet

tors 5. feb 09:30

DBU oplyser, at Libresse er ny sponsor for kvindelandsholdet. Det glæder direktør Erik Brøgger Rasmussen sig over, da man kan sætte fokus på et tabuiseret emne.



Læs hele nyheden her
Dejligt med et sponsorat med lidt substans i og ik bare højest byder eller skandalesponsoren Arbejdernes Landsbank som herrene havde. Hvilken sponsor ville egentlig have samme synergi til herreholdet? Durex kondomer? Weber grill?
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
Hele området med sport og menstruation, eller menstruation og hvad-som-helst, er tabubelagt, så superfedt med et sponsorat, der sætter sundhed og velvære på dagsordenen.
Super god sponsor. Vigtigt emne og fokus at sætte.
Mens er jo en naturlig del af at være menneske for kvinder.

Jeg håber den finansielle del af sponsoratet kan gøre en dejlig forskel for dame- og pigefodbold.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
Jeg håber den finansielle del af sponsoratet kan gøre en dejlig forskel for dame- og pigefodbold.
Det tror jeg så ikke at du skal regne med...
Damelandsholdet skal jo først tjene penge nok til at løbe rundt...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Det tror jeg så ikke at du skal regne med...


Jeg håber
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
Ja endelig en meningsfuld sponsor, der tilmed italesætter et reelt problem.
Skulle der være en pendant til herreholdet må det enten være relateret til anti-betting (mental sundhed) eller anti-korruption. Min skærm er pt. fyldt med side-annoncer for to forskellige bettingfirmaer..

Forest Green i England er for øvrigt en politisk ansvarlig klub, der derfor har landets grønne energiselskab, Ecotricity, som trøjesponsor. De vil også opføre et grønt stadion, der vil blive lavet af træ.
Sport og politik ER forbundet
Forest Green i England er for øvrigt en politisk ansvarlig klub, der derfor har landets grønne energiselskab, Ecotricity, som trøjesponsor. De vil også opføre et grønt stadion, der vil blive lavet af træ.


Dale Vince har dog overforbruget en del som ejer af FGR.
Som jeg ser det vil det være ret ærgerligt at flytte til et stadion ude ved en hovedvej.
Og altså væk fra Nailsworth.
Det handler vidst mest om at få lov at bygge den der ´eco´-erhvers-park.
The New Lawn, som deres stadion hedder, stemmer da med hvad klubben har brug for.
At klubben er gået over til udelukkende salg og brug af vegank mad virker også en kende tonedøvt.
Dale Vince og Co.´s engagement i FGR er overhovedet ikke kun rosenrødt.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
@Wombley

Missede lige din kommentar. Men jeg er helt enig. Det er ikke rosenrødt eller dybtgrønt det hele som foretages var Dale Vince & Co´s side.
Sammenlignet med andre klubejere er det dog rart at se nogle anderledes grønne ambitioner - i en "branche" der er utrolig svær at gøre klimavenlig/neutral.
Sport og politik ER forbundet
Annonce