Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: Afslutningen på Gruppe B minut for minut

I dag 20:30

Onsdag aften bliver den første gruppe ved VM afgjort, når der er sidste runde i gruppe B.



Læs hele nyheden her
Der røg min respekt og sympati for det canadiske landshold. Komplet latterligt gjort af Larin
Det er tydeligt, at Canada mangler deres to vigtigste spillere i dag, i Estáquio og Koné.
Lidt biased hva. Nej, han skulle ikke sparke bolden væk, det får han så også et gult for fuldstændig efter bogen. At symbatien og respektet for hele holdet ryger dér er jo latterligt, så kan nærmest ingen hold sige sig fri.
Canada spiller sgu da god bold.
Der røg min respekt og sympati for det canadiske landshold. Komplet latterligt gjort af Larin

Buchanan og Laryea har godt nok også været pinlige at se på. Fint at dommeren ikke hopper på deres film.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Puha et drop. Det er skidt.
Som gættet: selvfølgelig er Canadas centrale b-kæde mange niveauer under starteren. Det er synd, for det havde været helt lige ellers.
Som gættet: selvfølgelig er Canadas centrale b-kæde mange niveauer under starteren. Det er synd, for det havde været helt lige ellers.


Er vel også i sidste ende det der er virkeligheden afgøre et VM. Har man 15-17 gode spillere ikke bare 11-13 stk.
Er Schweiz VMs mest usympatiske hold?
Nej, hvorfor skulle de være usympatiske?
Annonce