God kamp af brasserne, men dansen til The Ketchup Song, hastigt øvet i omklædningsrummet, er sindsygt cringe.
Snak
man 5. dec 2022
Efter de sidste to kampe fra Brasilien kan man se neymars rolle hvor stor den er for offensiven. Det ham der ligesom styre det og spillet.
man 5. dec 2022
Hahaha richarlison har allerede fået storhedsvanvid. Tror han skal være vm topscorer i stedet for at spille holdkammeraterne. Jeg mener stadig at han udelukkende er starter fordi han løber mange defensive meter.
Men ellers vanvittigt fedt at se et hold folde sig ud. Håber på en 2 halvleg som denne, dog kunne det godt bare blive kedelig en omgang, men hpber da de bliver ved
Men ellers vanvittigt fedt at se et hold folde sig ud. Håber på en 2 halvleg som denne, dog kunne det godt bare blive kedelig en omgang, men hpber da de bliver ved
man 5. dec 2022
@dimme
Jeg hader manden, synes han er så gennemført usympatisk, men kan du komme med et bud på hvem der ellers skulle starte? Han har trods alt et snit på et mål hver anden kamp eller noget i den stil
Jeg hader manden, synes han er så gennemført usympatisk, men kan du komme med et bud på hvem der ellers skulle starte? Han har trods alt et snit på et mål hver anden kamp eller noget i den stil
West ham og kun West ham ! Født ind i det og banket ind igennem opdragelsen
man 5. dec 2022
Jesus, ved godt han ikke er med mere. Men jeg kan ikke forstå at han startede over ham. Må være noget personligt. Men self er der ikke nogle i den nuværende trup