Snak

Mere indhold efter annoncen
Selv hvis Jesus var med, er det jo ikke sådan, at man kan falde bagover i foragt af valget mellem Jesus og Richarlison. Deres alder og stats i PL er vel ret ens. Og så kommer det vel ned til, hvem der gør det bedst for landsholdet.
Raphinha spiller godt nok også selvisk idag. Han vil gerne score og det er forståeligt, men spil nu dine kollegaer der er helt frie foran mål :D
Det blev desværre som jeg forudsagde, en kedelig omgang i 2 halvleg
Jeg elsker det brasilianske landshold. For deres spillestil og den karisma det har.

Men sgu synd for Sydkorea. Syntes de spiller vildt godt. Hvor er der mange gode induvialister også. Ingen der husker det om nogle år, der husker man bare resultatet som pt er 0-4.

Japan og Sydkorea i den grad været overraskende. I hvert fald for mig. Der sker altså noget med asiatisk fodbold nu.

De havde fortjent mere.
For deres spillestil og den karisma det har.


Deres arrogance er godt nok modbydelig at se på.
Synes lidt at en vanvittig 1 halvleg bliver pisset lidt væk med den slags bold i 2 halvleg. Ved godt kampen er afgjort, men alligevel. De var ugidelige i 2 halvleg.
Annonce