Snak

Mere indhold efter annoncen

LIVE: Brasilien jagter kvartfinale - møder Sydkorea

man 5. dec 2022

Brasilien skal mandag forsøge at spille sig i kvartfinalen, når holdet møder Sydkorea. 



Læs hele nyheden her
Det var så det opgør.
Sydkorea har samme farve dragter som vagterne i Squid Game. Men efter 11 min var hele holdet allerede “eliminated”
Hold nu ferie et vidundermål.
Fantastisk Brasiliansk opvisning.
Normalt bliver det lidt kedeligt når storfavoritten kommer foran 2-0 så hurtigt - de slapper lidt af, trækker sig lidt tilbage. Brasilien går bare i samba-mode, tager sig lidt flere kreative friheder og nyder at spille fodbold.
Nøj de tæver dem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man kan virkelig se Neymar er tilbage i startopstillingen. Jeg tror folk undervurdere hans rolle på det her hold. Hvem kan følge med offensivt og defensivt når de spiller sådan her? Vel kun Frankrig.
Det er jo ren legestue. Sydkorea er piv ringe
Kim har ikke sin bedste kamp.
VM har kedet mig en del denne gang.
Så er det sgu opløftende at se et brasiliansk hold spille spillet. Dejlig fodbold.

I tilgift en Neymar, der ikke mere ligner et løbsk hjul, når han bliver ramt. Han virker pludseligt sympatisk.
Det ser virkeligt ud til, at spillerne har det godt med hinanden.
FC Midtjylland Liverpool F.C.
Dømmer man stadig Obstruktion i fodbold?
Det kunne der godt være dømt til Korea i Brasilianernes målfelt, den var ihvertfald ikke langt fra
Is it cold in his shadow?
Annonce