Snak

Mere indhold efter annoncen
Kasse-miro! Sådan!
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Et rigtig godt mål og det schweiske forsvar ligner kegler. Lidt en skam for Cameron jeg ellers jeg havde set have en (lille) chance
Schweiz er et taktisk og defensivt stærkt hold. Det gør dem gode til resultatfodbold. Desværre er det også møgkedeligt at se dem spille.
ærgerligt den blev rettet af
Schweiz er ikke så gode som i 2018 men de har stadig et solidt forsvar, kæmper godt og en super angriber hvis embola gider
Mere indhold efter annoncen
Annonce
schweiz spiller noget direkte elendigt fodbold. hold kæft hvor spiller de kedeligt og defensivt. vigtigt det ikke blev belønnet. brasilien burde have lukket den kamp for længste. vinicius og rodrygo skal være skarpere end det man så i aften.
Classic Tite-kamp slider Schweiz op. 3 point og videre.
Brasil: Flamengo, Vasco, Fluminense, Botafogo (100% Carioca) Rio > Säo Paulo MENGÃO TRI DA AMÈRICA: https://www.youtube.com/watch?v=1RlVt8zJhXQ
Så kan Pivmar sikkert få flere kampe
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
Så kan Pivmar sikkert få flere kampe


Jeg gad godt se dig spille fodbold med samme ankel som Neymar spillede videre med. Go for it..
Neutral fodboldfan

En skam kommentatorerne mener noget andet og i studiet?
Annonce