Redigeretman 28. nov 2022
Haha hold kæft hvor er kommentatorerne ringe, især Frimann er den værste og er til at brække sig over. Ignorer fuldstændig offsiden ved Vinicius Jrs underkendte mål, som er tydelig for en hver at få øje på. Sidder bare og plapre løs om målet som bliver vist i slow igen og igen og igen og igen (med offsiden i spilopbygningen)
Og så 3 min efter, helt overrasket "Der er VAR, det skal vi selvfølgelig lige have kigget på"
Det er pinligt. Puha. Skulle lige af med noget Frimann-had.