Snak

Mere indhold efter annoncen

LIVE: Brasilien kan sikre avancement uden Neymar

man 28. nov 2022

Brasilien kan mandag sikre avancement fra VM's gruppe G, når holdet uden Neymar møder Schweiz. 



Læs hele nyheden her
Udtales Fred godt nok Fretch?
Spurs mand siden 1989
Hvor er Vini elendig på landsholdet. Dårlige mislykkede driblinger og manglende evne til at afslutte. I en kamp uden Neymar bør han tage ansvar, men det ser fandme skidt ud.
Brasilien mangler virkelig neymar. Ingen af de 3 centrale midtbanespillere kan sætte en mand som han kan og skabe noget ud sf ingenting. Jeg forstår ikke man vælger fred som erstatning. Han er jo decideret bare boldflytter. Dog skal det siges at Schweiz forsvare endnu dybere end Serbien, også lykkedes de tit med at spille igennem Brasiliens pres, som gør at Brasilien er gået væk fra det høje pres. Derfor bliver det hurtigt en kedelig kamp når Schweiz heller ikke går efter at angribe hurtigt
Der blev Schweiz for offensive og så blev det straffet.

Nå, offside.
Alex sandro snitter vel bolden så er det vel en ny situation?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha hold kæft hvor er kommentatorerne ringe, især Frimann er den værste og er til at brække sig over. Ignorer fuldstændig offsiden ved Vinicius Jrs underkendte mål, som er tydelig for en hver at få øje på. Sidder bare og plapre løs om målet som bliver vist i slow igen og igen og igen og igen (med offsiden i spilopbygningen)
Og så 3 min efter, helt overrasket "Der er VAR, det skal vi selvfølgelig lige have kigget på"

Det er pinligt. Puha. Skulle lige af med noget Frimann-had.
@Kitkatten
Jeg tænkte det samme. Det må være forstyrrende at sidde på et fodbold stadion, fordi de bruger ikke deres monitor ret godt. Det er ikke første gang kommentatorer plaprer løs selvom os hjemme i stuen godt kan se en offside/forseelse
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Man kan virkelig se at Brasilien ikke er et specielt godt hold når de møder nogle der pakker sig. De har vel kun skabt en chance i den her kamp. Når de ikke har plads at løbe i mangler de virkelig meget.
Kom så Schweiz. Et mål så vi får de smarte brasilianere ned på jorden.
Nøj et klassemål af Casemiro!!
Annonce