Det her bliver jo latterligt. 2 spillere er nede og ved at få behandling. De andre spillere er i gang med at drikke vand og så om 2 minuter, så skal der være "hydration break"? Totalt latterligt.
Snak
SLUT: England - Ghana minut for minut
I går 21:50
England og Ghana mødes i Gruppe L ved VM. Du kan følge opgøret live i tekst her.
Læs hele nyheden her
I går 22:28
Egentlig vildt, at England ikke har bedre kanter klar til VM. For anden kamp i træk starter de med to one-trick-ponies på hver kant med henholdsvis 6 og 3 Premier League-mål i denne sæson. Selv Morgan Gibbs-White havde været at foretrække på kanten. Han kan i det mindste finde målet.
I går 22:29
Det skal bare ikke afholdes i USA mere. Det er simpelthen dræbende med de her tre minutter lange reklame pauser.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
I går 22:30
Det skal bare ikke afholdes i USA mere. Det er simpelthen dræbende med de her tre minutter lange reklame pauser.
Især lige efter at der har været 2-3 minuter med skade. Dybt godnat.
I går 22:30
7 minutter uden fodbold var mere end min tålmodighed kunne klare. Godnat!!
#Fuckhydrationbrakes
#Fuckhydrationbrakes
AGF og kun AGF!!
KSDH!!
I går 22:38
Dræbende forestilling indtil videre. England har slet ikke fundet det gear der skal til. Meget endimensionelt og tempo forladt. De er i det mindste steppet lidt op nu nu efter degradation break. Totalt evig i at USA ikke vide have lov til at udøve den her klam- komnercielle vold på spillet. Det er sq slemt nok i forvejen.