Snak

Mere indhold efter annoncen

SLUT: England - Ghana minut for minut

I går 21:50

England og Ghana mødes i Gruppe L ved VM. Du kan følge opgøret live i tekst her. 



Læs hele nyheden her
Det her bliver jo latterligt. 2 spillere er nede og ved at få behandling. De andre spillere er i gang med at drikke vand og så om 2 minuter, så skal der være "hydration break"? Totalt latterligt.
Reklame pause. Hvad fanden er det for noget.
Egentlig vildt, at England ikke har bedre kanter klar til VM. For anden kamp i træk starter de med to one-trick-ponies på hver kant med henholdsvis 6 og 3 Premier League-mål i denne sæson. Selv Morgan Gibbs-White havde været at foretrække på kanten. Han kan i det mindste finde målet.
Det skal bare ikke afholdes i USA mere. Det er simpelthen dræbende med de her tre minutter lange reklame pauser.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Det skal bare ikke afholdes i USA mere. Det er simpelthen dræbende med de her tre minutter lange reklame pauser.


Især lige efter at der har været 2-3 minuter med skade. Dybt godnat.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
7 minutter uden fodbold var mere end min tålmodighed kunne klare. Godnat!!

#Fuckhydrationbrakes
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Det er da et sørgeligt stadion de holder sig i boston.
Helt uden tag over tribunen.
Vand pause i regnvejr og den gule bus fra Ghana 🇬🇭 hurra…..
Dræbende forestilling indtil videre. England har slet ikke fundet det gear der skal til. Meget endimensionelt og tempo forladt. De er i det mindste steppet lidt op nu nu efter degradation break. Totalt evig i at USA ikke vide have lov til at udøve den her klam- komnercielle vold på spillet. Det er sq slemt nok i forvejen.
Godt være England har haft bolden stort set hele tiden, men synes ikke de får særligt meget ud af den. 2 skud forbi mål, i kampen pt. Ghana står kompakt, som selvfølgelig gør det svært, men man burde vel kunne forvente at de kan smide den et gear op over Ghana?
Annonce