Kedeligt at se Brasilien spille? Jeg syntes de spiller lækkert og kontrollerende, både med lange bolde fra Casemiro, Silva som rykker frem i ny og næ, men også lækre stikninger på kanterne til Raphinha og Vinicius. Tror mange undervurdere det her serbiske hold, på papiret et virkelig stærkt hold. Jeg tror de skruer tempoet op i 2 halvleg, og Serbiens backlinje bliver trætte.
Snak
tors 24. nov 2022
Brasilien spiller langsomt. Canada derimod 😀
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
tors 24. nov 2022
Stærke træk af Neymar. Han er deres bedste spiller, men der kommer ikke særligt meget fra de andre offensive brassere, selv om de har evnerne en mod en.
tors 24. nov 2022
TheUnitedWay
Vi har fattet det. Canada er blevet tyggegummi i din mund. Stort set samtlige landshold kunne lære det, nu hvor det skal bringes op. Ikke blot Brasilien, selvom de nu er kommet foran.
Vi har fattet det. Canada er blevet tyggegummi i din mund. Stort set samtlige landshold kunne lære det, nu hvor det skal bringes op. Ikke blot Brasilien, selvom de nu er kommet foran.
@dimme
Nogle gange er det også bare svært at levere lækkert flydende spil mod en modstander, der er god til at stå kompakt og lukke rum ned. Selv for nogle af de bedste hold. Og så er det langt fra unormalt ikke tingene klikker i første kamp ved en slutrunde.
Nogle gange er det også bare svært at levere lækkert flydende spil mod en modstander, der er god til at stå kompakt og lukke rum ned. Selv for nogle af de bedste hold. Og så er det langt fra unormalt ikke tingene klikker i første kamp ved en slutrunde.
https://kortlink.dk/sudv
tors 24. nov 2022
Det er vildt hvor mange frispark Brasilien får foræret hele tiden og Serbien får bare intet.
tors 24. nov 2022
Martinovic: Raphinha har haft et par en mod en situationer foran mål, men slut produktet er sku ikke godt. Syntes Neymar har været god men hans første berøring har været dårlig. Vildt med spillere som Savic, Mitrovic og nu Vlaovic på banen har de ikke haft et eneste forsøg på mål. Skuffende