Snak

Mere indhold efter annoncen
Vildt nok at den klart ringeste spiller på banen laver sådan en mål, wow
Flot mål af Richarlisson.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Flotte mål af Brasilien, men bliver spændende og se når de møder hold der er bedre offensivt end Serbien.
De sidste 15-20 min har man så set hvorfor Serbien spillede så defensivt, med forsøg på dræbe kampen.

Ligeså snart de gik bare lidt mere offensivt er de jo blevet spillet helt ud af banen...
Flotte mål af Brasilien, men bliver spændende og se når de møder hold der er bedre offensivt end Serbien.


Mitrovich og Vlahovich er nu en ganske giftig duo.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Korrekt men med 2 skud i helt kamp siger det vidst alt om hvor ringe Serbien har været offensivt.

Desuden kom Vlahovic ind til sidst og ikke fra start.
sindsygt og klart bedste mål ved vm
Vildt nok at den klart ringeste spiller på banen laver sådan en mål, wow

Hvis du mener at Richarlison er den ringeste spiller på banen, så har du tydeligvis ikke sat dig ret meget ind i tingene.

EDIT: Ah, du er Arsenal fan. Så forstår jeg bedre trolleriet :-).
Éder Militão har ikke en stor stjerne blandt fansene i Brasilien efter hvor uetisk og barnligt han opfører sig, han er meget i medierne med en lidt speciel sag og kan vel at best beskrives som en ret kontroversiel personlighed.

Thiago Silva derimod er jo netop et symbol på, og har en udstråling af: professionalisme, erfaring og ro.

Tænker også det spiller ind, udover at Silva jo er kaptajn med +100 landskampe.
Stor fan af: Silkeborg IF /// Ikke stor fan af: VAR i Superligaen
Lækker 2. halvleg af Brasilien.
Med den offensiv, den defensiv og én af verdens bedste på mål.
Så er de bare verdens bedste fodboldhold.
Punktum
Annonce