Snak

Mere indhold efter annoncen

LIVE: Favoritterne Brasilien åbner VM mod Serbien

tors 24. nov 2022

Brasilien er en af de helt store favoritter til at vinde VM og skyder torsdag aften turneringen i gang mod Serbien. 



Læs hele nyheden her
Vanvittig offensiv Brasilien stiller med. Neymar som midtbane?

Ja og så sidder Antony, Rodrygo og
Jesus på bænken. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor 38 årige Silva fortsat bliver valgt fremfor eks. Militao i midterforsvaret? Har han stadig niveauet?
Jesus på bænken. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor 38 årige Silva fortsat bliver valgt fremfor eks. Militao i midterforsvaret? Har han stadig niveauet?


Absolut. Hans evne i luften og til at læse spillet er stadig eminent.
Han gør det vidst fint for Chelsea.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Brasilien spiller med håndbremsen trukket. De kunne lære af Canada.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha vildt nok at Brasilien spiller ligeså meget tilbage og til siden som dk gør. Jeg orker næsten ikke at sige det, men hold nu kæft hvor er det kedeligt igen igen. Eller er det bare mig der har for store forventninger?
Forstår godt nok heller ikke fravalget af Militao
Silkeborg, Barcelona, utd
Det er vel på bagrund af et Serbien hold der stiller med 5 + 2 forsvar spillere...

Serbien er tilfreds med 0-0 og spiller efter dræbe spillet... Der er desværre bare sjældent, en kamp er god når det ene hold gør alt de kan for dræbe tempo.

En kamp mellem Brazilien og Canada tænker jeg nærmere kunne have været gruppespillet´s højdepunkt.
Ser ud til Brasilien begår samme fejl som Argentina, de søger Neymar for meget - ingen stjerne-over-holdet kan vinde kampe, i hvert fald sjældent. Serbien kan godt få et resultat her, med lidt held.
Brasilien gør heller ikke meget for ikke at dræbe kampen. Det nytter jo ikke at tage 5 berøringer hver gang de har den og drible konstant. Selvfølgelig er Serbien tilfredse, men det her er sku stsdig sløjt af Brasilien. Man har jo set når de spiller hurtigt er der meget plads
Annonce