Vanvittig offensiv Brasilien stiller med. Neymar som midtbane?
Snak
LIVE: Favoritterne Brasilien åbner VM mod Serbien
tors 24. nov 2022
Brasilien er en af de helt store favoritter til at vinde VM og skyder torsdag aften turneringen i gang mod Serbien.
Læs hele nyheden her
tors 24. nov 2022
Ja og så sidder Antony, Rodrygo og
Jesus på bænken. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor 38 årige Silva fortsat bliver valgt fremfor eks. Militao i midterforsvaret? Har han stadig niveauet?
Jesus på bænken. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor 38 årige Silva fortsat bliver valgt fremfor eks. Militao i midterforsvaret? Har han stadig niveauet?
tors 24. nov 2022
Jesus på bænken. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor 38 årige Silva fortsat bliver valgt fremfor eks. Militao i midterforsvaret? Har han stadig niveauet?
Absolut. Hans evne i luften og til at læse spillet er stadig eminent.
Redigerettors 24. nov 2022
Han gør det vidst fint for Chelsea.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
tors 24. nov 2022
Brasilien spiller med håndbremsen trukket. De kunne lære af Canada.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
tors 24. nov 2022
Haha vildt nok at Brasilien spiller ligeså meget tilbage og til siden som dk gør. Jeg orker næsten ikke at sige det, men hold nu kæft hvor er det kedeligt igen igen. Eller er det bare mig der har for store forventninger?
tors 24. nov 2022
Det er vel på bagrund af et Serbien hold der stiller med 5 + 2 forsvar spillere...
Serbien er tilfreds med 0-0 og spiller efter dræbe spillet... Der er desværre bare sjældent, en kamp er god når det ene hold gør alt de kan for dræbe tempo.
En kamp mellem Brazilien og Canada tænker jeg nærmere kunne have været gruppespillet´s højdepunkt.
Serbien er tilfreds med 0-0 og spiller efter dræbe spillet... Der er desværre bare sjældent, en kamp er god når det ene hold gør alt de kan for dræbe tempo.
En kamp mellem Brazilien og Canada tænker jeg nærmere kunne have været gruppespillet´s højdepunkt.
tors 24. nov 2022
Ser ud til Brasilien begår samme fejl som Argentina, de søger Neymar for meget - ingen stjerne-over-holdet kan vinde kampe, i hvert fald sjældent. Serbien kan godt få et resultat her, med lidt held.