Jeg ser helst færrest mulige straffespark i fodbold - men lige præcis sådan en her har jeg ikke noget imod bliver dømt. Det er alt for voldsomt forsvarsspil.
Snak
SLUT: Argentina - Østrig minut for minut
man 22. jun 18:50
Argentina og Lionel Messi skal igen i aktion. Denne gang møder de Østrig. Følg opgøret live herunder.
Læs hele nyheden her
man 22. jun 19:09
Hvordan kan der være tvivl ? Det er ikke et retorisk spørgsmål. Jeg kan bare ikke se at de 2 østrigiske spillere rammer bolden.?
man 22. jun 19:10
Straffe er ok, men Messi vil ikke være topscorer...😏
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
man 22. jun 19:11
Han havde svært ved at få bolden til at ligge stille på pletten. Var banen ujævn lige der, og det var skylden?
Tag en leifi SIGFI.
man 22. jun 19:11
FIFA hjælper Messi endnu engang med et gratis straffe. Dejligt at se, at nogle ting aldrig ændrer sig. Og så er det jo ekstra lækkert, når karma lige melder sig ind i kampen med et brændt straffe.