Latterligt at Milan ikke rigtig må bruge penge. De er jo en 2-3 rigtig gode køb efter top 10 klubberne i verden. Det giver en skævvridning, at engelske klubber må bruge flere penge, blandt andet grundet en tv-aftale. Det burde være sådan, at klubber måtte bruge nogenlunde det samme. Så ville vi få flere klubber, der kunne byde ind på at vinde CL. Det ser man f.eks i NBA.
Hvorfor skal de engelske klubber bruge færre penge, bare fordi de andre ligaer ikke har opbygget et lige så godt brand som dem, så de også kan tiltrække en lignende tv-aftale?
Og hvor skal grænsen egentlig sættes? Skal det være sådan, at barren sættes så lavt, at Chelsea heller ikke må bruge flere penge end FCK, eller hvad er tanken?
Hvorfor skal de engelske klubber bruge færre penge, bare fordi de andre ligaer ikke har opbygget et lige så godt brand som dem, så de også kan tiltrække en lignende tv-aftale?
Og hvor skal grænsen egentlig sættes? Skal det være sådan, at barren sættes så lavt, at Chelsea heller ikke må bruge flere penge end FCK, eller hvad er tanken?